Sider

onsdag 22. februar 2012

God morgen!


Du er herved invitert på frokost i vakre, idylliske Nyeri. Jeg kan blant annet tilby nystekte rundstykker(litt alternativt, stekt i panne, men veldig gode!), nyplukka mango(ferskere og bedre mango får du ikke) og en kopp med ekte kenyansk te!

Karibu sana! Du er hjertelig velkommen!

I morgen går turen tilbake til Nairobi(dessverre?) hvor jeg skal ta i mot mine to fine foreldre på flyplassen(ikke fullt så dessverre!). Etter noen dager i Nairobi går turen tilbake til Nyeri, videre til Kisumu, Maasai Mara og tilbake til Nairobi til Nams(kontaktspersonen min) sitt bryllup. 

Vi snakkes om to uker!  


4 kommentarer:

  1. Tante Marta23 februar, 2012

    Skulle gjerne vært der til frokost:) Og gjerne litt lenger enn det også:) Kos deg med besøk!

    Klem tante

    SvarSlett
  2. Jeg vil også spise frokost med deg!! Og så skulle jeg gitt VELDIG mye for å være sammen med deg og mamma og pappa disse dagene :) ENJOY!!!!

    Hilser fra den kjekke mannen min :)

    SvarSlett
  3. Seems like a 100% healthy food :) yammy

    SvarSlett
  4. Ha, that's right, you'll never find such healthy food in your local shop. That's a really God morgen!

    SvarSlett