Sider

fredag 2. desember 2011

Jeg venta absolutt ikke forgjeves

Det sies at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Mamma, takk for at jeg ikke venta forgjeves. Etter mye stress med sure kjerringer på postkontor, smisking med sikkerhetsvakter, løping fram og tilbake mellom ulike postkontor fikk jeg endelig ut pakken min. Nå er kjøleskapet fylt opp av melkesjokolade og brunost. Mamma; tusen takk!



Og for alle dere spente som lurer på hvor i Kenya jeg skal etter nyttår er svaret Nyeri. Nyeri ligger to timer nord for Nairobi. Jeg gler meg!

6 kommentarer:

  1. POSTKONTORET!..... I know the feeling;) Men bra det kom fram! Nyeri er bra, Marte var der, ho er sikkert villig til å svare på spørsmål hvis du har noen (og si til Ola at jeg kan svare på spørsmål om Nakuru hvis det eksisterer) :) Ellers, håper du/dere koser dere masse!

    SvarSlett
  2. Takk og lov at pakken kom frem. Har bedt masse om det! Ville så gjerne glede deg! Og håper ikke sjokoladen eller brunosten ble ødelagt etter FIRE lange uker på tur. Virkelig stor tålmodighetsprøve!!

    SvarSlett
  3. Synes jeg ser en adventskalender også.... Papi

    SvarSlett
  4. FYTTI GRISEN, så heldig du er :D

    SvarSlett
  5. Du har en søt mammaaaa :)

    SvarSlett
  6. Åh, merker at misunnelsen ble litt stor her hvor melkesjokoladelageret krymper litt fortere enn man selv vil. Men bra at dere har det bra! Gøy å lese om livene deres i Kenya. Gleder oss til å treffe dere alle igjen på Infield :)

    SvarSlett